اخبار شهر دبیران و ایران

اخبار شهر دبیران و ایران

وبلاگ برتر شهرستان زرین دشت

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

خوش آمدید

امکانات


مذاکره اپراتور سوم با اپراتورهای دیگر برای استفاده مشترک از آنتن

 مهدی افراسیابی گفت:برای استفاده مشترک از آنتن‌ها در حال مذاکره با اپراتورهای اول و دوم تلفن همراه هستیم اما هنوز این موضوع نهایی نشده است.

او با تاکید بر اینکه مایلیم از آنتن‌های اپراتورها به‌صورت مشترک استفاده کنیم گفت: برای این موضوع از طرفی باید طراحی فنی نیز این اجازه را به ما بدهد زیرا ممکن است محل‌هایی که ما برای این کار در نظر می‌گیریم با محل آنتن‌های موجود اپراتورها منطبق نباشد و یا شاید امکاناتی که آن‌ها به ما دادند اجازه استفاده مشترک از آنتن‌ها را به ما ندهد.
او با تاکید بر اینکه ما کارمان را انجام می‌دهیم تصریح کرد: نمی‌توانیم منتظر باشیم و اکنون مشغول بررسی برای یافتن محل‌هایی برای نصب آنتن هستیم و در این راستا با شهرداری‌ نیز مذاکراتی انجام داده‌ایم.
عضو هیات مدیره شرکت تامین تله‌کام با بیان اینکه بعد از صدور پروانه، تا اوايل سال آينده شبکه را در تهران و شهرهای پرجمهیت و بخشی از جاده‌ها ایجاد کنیم، گفت: این سیم‌کارت‌ها به‌صورت دائمی و اعتباری است که درباره قیمت آن تصمیم‌گیری خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با تلاش مضاعف خدمات مناسبي را در این زمینه ارائه دهیم.
او با تاکید بر اینکه کار طراحی شبکه و تامین تجهیزات از مهم‌ترین و مشکل‌ترین کارهایمان محسوب می‌شود، ابراز کرد: همچنین تیم‌هایی نیز مشغول بازاریابی و تعیین تعرفه‌ها و کار کارشناسی برروی آن هستند.
به گفته ايشان مزیت اصلی سیم‌کارت‌های اپراتور سوم تلفن همراه نسبت به نسل‌های قدیمی‌تر این است که علاوه بر سرویس مکالمه (Voice) که کیفیت آن به مراتب بهتر از نسل دوم است؛ امکان ارائه خدمات تبادل داده نيز برروی این سیم‌کارت‌ها وجود دارد.
بدين ترتيب انواع خدمات نظير اینترنت پرسرعت همراه و خدمات مبتنی بر آن، پرداخت از طریق موبایل، بانکداری همراه، تلفن تصویری، ویدئو درخواستی، ویدئو کنفرانس، پست الکترونیک، پیام‌های چند رسانه‌یی، تجارت از طریق موبایل، خدمات آموزشی و بسیاری از خدمات متنوع دیگر را می‌توان بر این بستر ارائه داد.
وی درباره تعرفه مکالمه و قیمت سیم‌کارت‌ها تصریح کرده بود: این موضوع هنوز نهایی نشده است و باید به رقابتی بودن تعرفه توجه کنیم چون قاعده بازار، فعالیت بر مبنای قیمت رقابتی است و باید در رابطه با بحث بازاریابی و فعالیت‌ به موضوع رقابت پذیری و رضايت مشتريان توجه کرده و جوانب امر را در نظر بگیریم، لذا تعیین تعرفه در دست مطالعه و بررسی است.
همچنين با آغاز به كار اپراتور سوم، پهناي باند مورد نياز براي ارائه انواع خدمات دولت الكترونيك و خدمات نوين ارتباطي نيز در اين شبكه قابل ارائه خواهد بود.
منبع : تامین  تله کام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 18 / 6 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

***برای سلامتی امام زمان صلوات*** مدیر وبلاگ

نويسندگان

آخرین اخبار آی تی
لينکهاي ویژه

جستجوي مطالب

© All Rights Reserved to dabiran1.LoxBlog.Com | تمامی حقوق وبلاگ متعلق به شهر دبیران می باشد


Powered by
IP2Location.com